Vaše objednávka
 
Košík je prázdný.

Pravidla používání

 Zboží je roztříděno do různých kategorií umístěných v horní části. Po kliknutí na zvolenou kategorii se buď daná kategorie rozbalí do podkategorií nebo se rovnou zobrazí zboží dané kategorie v hlavním okně.

Informace o jednotlivých položkách jsou poskytovány ve dvou úrovních - náhled a detail. Náhled je určen pro snadnější a rychlejší orientaci v nabídce, naopak detail slouží pro získání více informací o zboží

Pokud chcete nakupovat jako registrovaný zákazník, před nákupem se přihlašte, zaregistrujte. Nákup je možný i bez registrace. Nelze ale tak uplatňovat věrnostní slevy a vyhledávat ve starších objednávkách.

Zboží lze objednat kliknutím na tlačítko Koupit, čímž dojde k vložení zvolené položky do nákupního košíku. Stejným způsobem vybíráte a ukládáte do košíku další položky. Košík si pamatuje všechny vložené položky po dobu prohlížení našeho obchodu. Doporučujeme se před nakupováním přihlásit, v případě restartování počítače zůstane již zboží v košíku.

Množství položek v košíku lze upravit dle požadavku. Pro zapsání změn je třeba stisknout tlačítko Přepočítat košík. Odstranění položky je možné kliknutím na křížek vedle počtu kusů. Jakmile máte košík naplněn vším, co chcete objednat, přejdete tlačítkem Pokladna na obrazovku, kde vyplníte údaje potřebné pro odeslání objednávky. Pokud nejste přihlášeni, nebo registrováni, budete to muset udělat. Po vyplnění všech požadovaných údajů můžete přejít na další stránku, kde máte možnost si svoji objednávku zkontrolovat. Kliknutím na tlačítko Další bude závazná objednávka odeslána. Jinak máte možnost vrátit se přes tlačítko Zpět a provést případné korekce objednávky. Po přijetí Vaší objednávky Vám přijde potvrzující email na Vámi uvedenou adresu.

Přihlášený uživatel může po kliknutí na Můj účet editovat své údaje a sledovat stav všech objednávek. Změny v nevyřízených objednávkách uživatel sám dělat nemůže. Ty může upravovat pouze provozovatel obchodu na základě e-mailu od zákazníka. Změna je možná jen pokud je objednávka ve stavu Přijata. Pokud je již ve stavu Odeslána nebo Vyřizuje se, změna už možná není.

Vysvětlivky k produktům:

Skladem - je skladem a je možné ho odeslat během dvou pracovní dnů.
Na cestě - je na cestě od dodavatele. Naskladnění trvá většinou týden.
Dočasně vyprodáno! - není skladem a od dodavatele není zatím potvrzen termín dodání.
Dočasně vyprodáno! Naskladnění ... - není skladem, ale je už znám přibližný termín naskladnění.
Vyprodáno - už nebude v nabídce.
Na objednávku - bude objednáno u dodavatele na základě objednávky zákazníka.

×